De pakketten zijn afgestemd op de hoeveelheid items die je wilt organiseren en de tijd die hiervoor nodig is. Het doel is om je te begeleiden naar een georganiseerde leefruimte door middel van de KonMari-methode, gecombineerd met mijn eigen aanpak. De grootte van je woning of bedrijf maakt hierbij niet uit ik kijk naar het aantal items dat georganiseerd moet worden. Zo kan een groot huis soms voldoende hebben aan 33 uur, terwijl een kleine bungalow juist 55 uur nodig kan hebben. Het gaat om de kwaliteit van de begeleiding en het creëren van blijvende rust en overzicht.
Wat ik belangrijk vind, is de bewustwording van je spullen. Na het traject gaan wij samen terugkijken zodat uw toekomstige spullen een routine krijgt. Samen streven wij naar de volgende aanpak: opruimen wordt terugleggen, het maken van routines, en de ‘1 erin, 1 eruit’-regel.
Wat mij onderscheidt van ALLE* andere KonMari consultants is mijn liefdevolle en betekenisvolle benadering van betaling. Op de helft van het opruimtraject en aan het einde stuur ik je een open factuur, waarbij u naar jouw gevoel een bedrag mag overmaken. Ik geloof dat de waarde van een opgeruimd leven niet in cijfers is uit te drukken en vertrouwen erop dat je mij naar tevredenheid zult belonen. Ik vraag enkel een aanbetaling bij de start van de eerste sessie.
In-home 33
33 uur. Perfect voor klanten die een basisbegeleiding willen en bereid zijn om thuis zelfstandig huiswerk te doen. In dit pakket kunnen we samen alle vijf categorieën van de Konmari-methode doorlopen:
- Kleding
- Boeken
- Papieren
- Komono (diverse items)
- Sentimentele items
- Circa 6 sessies (6 uur)
Dit pakket is ideaal voor klanten met een gemiddelde hoeveelheid spullen die gemotiveerd zijn om ook zelf aan de slag te gaan tussen onze sessies door.
Aanbetaling € 333,-
In-home 44
44 uur. Geschikt voor klanten met meer spullen die extra begeleiding nodig hebben. We nemen samen alle vijf categorieën door:
- Kleding
- Boeken
- Papieren
- Komono (diverse items)
- Sentimentele items
- Circa 8 sessies (6 uur)
Dit pakket biedt meer tijd voor het grondig organiseren van elke categorie en is ideaal voor klanten die een grotere hoeveelheid spullen hebben en minder zelfstandig willen werken.
Aanbetaling € 444,-
In-home 55
55 uur. Voor klanten die behoefte hebben aan intensieve begeleiding en ondersteuning. We nemen samen alle vijf categorieën uitgebreid door:
- Kleding
- Boeken
- Papieren
- Komono (diverse items)
- Sentimentele items
- Circa 10 sessies (6 uur)
Dit pakket is ontworpen voor degenen die een uitgebreide hoeveelheid spullen hebben en de voorkeur geven aan maximale ondersteuning bij het opruimen en organiseren.
Aanbetaling € 555,-
Via onderstaand formulier kom je in contact met mij of bel 06-14963460
Voor ondernemende klanten die graag eerst een losse sessie willen ervaren zonder direct een volledig traject aan te gaan, bied ik een intensieve sessie van ongeveer 6 uur aan voor 333 euro, inclusief btw. Dit is dé kans om in één dag grote stappen te maken richting een georganiseerde en overzichtelijke leefomgeving!
Woon je binnen een straal van 1 uur rijden vanaf postcode 1441 DL? Dan betaal je geen reiskosten. Voor locaties buiten deze straal, reken ik vanaf 50 km een tarief van €0,30 per kilometer. Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw. Zo kom je niet voor verrassingen te staan!
*Op de website van Marie Kondo vind je de selecte groep KonMari-consultants in Nederland. Het zijn er maar weinig, want alleen na het succesvol afronden van de officiële opleiding mag je jezelf een KonMari-consultant noemen.