Retourneren & verzendbeleid

Retourneren

Bij organizedbyaubrey willen we ervoor zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Mocht u toch een probleem ondervinden met een bestelling, dan hebben wij een duidelijk en eenvoudig retourbeleid voor onze verschillende merken. Hieronder vindt u de details voor het retourneren van producten van Bazar Bizar, Sjoei en House Nordic.

Voor alle andere merken geldt niet goed geldterug garantie. De eventuele retourkosten zijn voor de klant, dit geldt voor alle klanten uit de EU.

Bazar Bizar

Bazar Bizar biedt beperkte retouren aan. Als u een probleem hebt met uw bestelling, zoals een kapot product, een verkeerd product of niet-geleverde artikelen, kunt u een bestelprobleem indienen, hieronder in het contactformulier.

Redenen voor retour:

  • Gebroken voorwerpen
  • Merk heeft de verkeerde artikelen verzonden

Soeji

Voor producten van Sjoei geldt een volledig retourbeleid. Mocht er een probleem zijn met uw bestelling, kunt u een bestelprobleem indienen hieronder via het contactformulier. Het merk zal de betrokken producten terugbetalen of opnieuw verzenden. Merken zijn verplicht om deze problemen aan te pakken.

Redenen voor retour:

  • Gebroken voorwerpen
  • Merk heeft de verkeerde artikelen verzonden
  • De klant is van gedachten veranderd en wil het product retourneren

House Nordic

Voor producten van House Nordic geldt hetzelfde proces als Bazar Bizar. Als u een probleem hebt met uw bestelling, kunt u een bestelprobleem indienen hieronder op het contactformulier. Het merk zal de betrokken producten terugbetalen of opnieuw verzenden.

Redenen voor retour:

  • Gebroken voorwerpen
  • Merk heeft de verkeerde artikelen verzonden

Verzenden

Overzicht verzendingen van producten:

MerkTijd
Soeji1-3 werkdagen
Bazar Bizar6-11 werkdagen
House Nordic1-2 werkdagen
Overige merkenVoor 12 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden
Gratis verzending in Nederland.

Meer informatie over retourneren:

Als u een retour wilt indienen, ga dan naar de contactgedeelte hieronder en volg de stappen om een probleem te melden. Zorg ervoor dat u duidelijke foto’s maakt en deze bewaard als wij deze nodig hebben. Daarbij een gedetailleerde beschrijving van het probleem toevoegt om het proces te versnellen. Ons team en de betrokken merken doen er alles aan om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Bedankt voor uw begrip en samenwerking. Wij streven ernaar om uw winkelervaring zo aangenaam mogelijk te maken. Voor verdere vragen of hulp, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Lees hier verder over de philosophy van konmari. Of boek een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Heb je andere vragen? Neem gerust contact met ons op via bovenstaand contactformulier